Klienditeenindus avatud iga päev 9-21 640 6400

Ostukorv

Ostukorvis pole tooteid

Tagasi

Telefon (E-P 9-21):  640 6400
Kohustuslik väli
HOOLDUS, GARANTII- JA REMONDITÖÖD, VARUOSAD

Kas sinu ustav toode on katki läinud ja ei tea mida edasi teha?

Olulised küsimused, mille peale mõelda, enne kui pöörduda hooldusesse:

01

Kas tootel kehtib garantii?


Garantii aluseks on kehtiv dokument. Garantii puudumisel tuleb arvestada hinnakirjaga.
02

Millise tootega on tegu?


Soovitame klienditeenidajaga täpsustada, et kuigi remondime ka teistest poodidest ostetud tooteid, on ka brände, mille toodetele meie koostööpartnerid remonti ei paku. Lisaks, kui alla 10kg toote saad kerge vaevaga tuua kauplusesse, siis 10kg+ tootega küsi julgelt meilt transpordi abi.
Kui toode kaalub üle 10 kg, saame abistada ka transpordi korraldamisel – küsi täpsemalt meie klienditoelt.

Kuidas toode parandusse saata?

Kuhu ma toote toon?


Alla 10 kg tooted saab tuua lähimasse kauplusesse pöördudes kassasse või Teenindusleti poole. Suuremate (10+ kg) toodete korral tuleb võtta ühendust klienditoega, et leppida kokku toote transportimine.

Mis saab mu tootest edasi?


Kaupluses fikseeritakse toote seisukord, saadetakse ülevaade meilile. Toode saadetakse volitatud teenindusse remonti. Pakume ka asendustooteid, näiteks külmkappi, pesumasinaid, et ei peaks muretsema.

Kui toode on valmis


Saad teavituse emaili või SMS-i teel, kui toode on valmis. Seejärel tule tootele järgi kokkulepitud kohta või lepi kokku klienditoega transport ja toome kodumasina koju. Remonditud kodumasinat või elektroonikaseadet hoiame 60 päeva.

Tutvu hinnakirjaga


Leia täpsem info tasulise remondi ja hooldusteenuste kohta meie hinnakirjast.
Oluline: Garantiita toodete puhul kehtivad lisatasud, millest teavitatakse hinnapakkumise teel.
Kui toode on valmis, oota teavitust e-posti või SMS-i teel.

Hooldustöö jälgimine reaalajas

Sisesta järgmised andmed, et näha enda toote staatust:

Euronicsi remondikiirabi

Kui on vaja kiiret reageerimist, tuleme esimesel võimalusel ja lahendame sinu tehnika- ja kodumasinate mured.
Teenus on tasuline. Võta meiega ühendust ja uurige lähemalt.

Mure varuosadega?

Meie jaoks on oluline keskkonnasõbralik suhtumine. Kui su elektroonika seadmel on mõni varuosa katki või kaduma läinud, pöördu meie poole.
Vahel piisab väikesest uuendusest, et ustavat tehnoloogilist sõpra taas ellu äratada.

Korduma kippuvad küsimused

  • Registreerisin pöördumise, millal minuga ühendust võetakse?
    Võtame Sinuga ühendust 1-3 tööpäeva jooksul, et kokku leppida edasised sammud (näiteks visiit või seadme transport hooldusesse).
  • Kas mul on võimalik saada remondi perioodiks asendustoode?
    Kui sinu seadmele kehtib lisagarantii, siis asendustoote hind on vaid 9,90€. Muudel juhtudel pakume asendustoodet tasulise teenusena. Täpsemat teavet leiad meie hinnakirjast hinnakirjast.
  • Mis on garantii ja pretensioonide esitamise õiguse erinevus?
    Garantii tuleneb tootjapoolsetest tingimustest, mille pikkus võib olla kuus kuud kuni mitu aastat, olenevalt tootjast. Tootjagarantii rakendamisel tuleb pöörduda tootja või tema volitatud esinduse poole.
    Pretensioonide esitamise õigus kehtib Eesti seaduste alusel:
    1. Eraisikutele on see 2 aastat alates ostu sooritamisest. Pretensioon tuleb esitada hiljemalt 2 kuu jooksul pärast probleemi ilmnemist, pöördudes kaupleja poole.
    2. Juriidilistele isikutele kehtib ainult tootjagarantii, pretensioonide esitamise õigus ei rakendu.
  • Kas peale remonti tekib kaubale uus garantii/pretensioonide esitamise õigus?
    Pärast seadme remonti tekib parandatud komponendile 2-aastane pretensioonide esitamise õigus, mis ei laiene kogu seadmele. Juhul, kui remont toimub läbi seadme vahetuse, siis tekib uus 2-aastane pretensioonide esitamise õigus kogu seadmele.
  • Miks ma pean maksma käsitlus- ja transporditasu, kui mu seadmel on kehtiv garantii?
    Kui diagnostika käigus selgub, et probleem ei ole tootmisdefekt või on tingitud kasutajapoolsest veast, siis kulude jaotus sõltub:
    1. Esimene aasta pärast ostu kannab kulud kaupleja.
    2. Teine aasta pärast ostu kannab kulud klient.
    3. Juriidilistele isikutele - mõlemal aastal kannab kulud klient, kui probleemi põhjus ei ole tootmisdefekt.
  • Milline on mõistlik remondi aeg?
    Iga juhtumit hinnatakse eraldi, lähtudes mõistlikkuse põhimõttest - seade tuleb korrastada tarbijale sobiva aja jooksul. Olenevalt probleemi keerukusest võib see ulatuda mõnest nädalast kuni mitme kuuni.
  • Kas garantii või pretensioonide esitamise õiguse aeg pikeneb remondi kestuse aja võrra?
    Garantii aeg üldjuhul ei pikene. Mõned tootjad võivad siiski pakkuda remondile täiendavat 1-3-kuulist garantiid, isegi kui algne garantii on lõppenud. Pretensioonide esitamise õiguse aeg ei pikene, kuid parandatud komponentidele kehtib uus 2-aastane pretensioonide esitamise õigus.

Võta meiega ühendust ja leiame koos parima lahenduse just sinu vajadustele!