Klienditeenindus avatud iga päev 9-21 640 6400

Ostukorv

Ostukorvis pole tooteid

Tagasi

Telefon (E-P 9-21):  640 6400
Kohustuslik väli

Toote hinnangute jagamise tingimused

Miks avaldame klientide arvustusi meie toodetele?

  • Arvustused Euronicsi veebilehtedel on mõeldud selleks, et jagada teiste klientidega, kuidas teie toote kasutuskogemus oli. Palun pidage arvustuse kirjutamisel neid tingimusi meeles ning teie arvustust kuvatakse ka Euronicsi veebis.

Me ei aktsepteeri arvustusi järgnevatel tingimustel:

  • Klient ei ole ostnud toote Euronicsist.
  • Arvamused või väited, millel pole seost toote või toote kasutusega.
  • Kommentaarid ainult hinna/saatmise ja/või teeninduse kohta.
  • Kommentaarid, mis on vastuolus hea tavaga (roppused) ning kommentaarid, mis viitavad võimalikele õigusaktides nimetatud süütegudele (vaenu õhutamine, diskrimineerimine, ahistamine, võrdõiguslikkuse rikkumine jne).
  • Lingid (URL-ina või mitte) teistele veebisaitidele.
  • Allahindlused, reklaamkampaaniad või hinnaerinevused võrreldes teiste kaupluste või veebipoodidega kui Euronics.
  • Ärilise sisu või eesmärgiga. Näited sellest on järgnevad:
    • Olete ostnud toote kolmandalt osapoolelt, et selle kohta arvustus kirjutada.
    • Mainite arvutuses, et olete saanud arvustuse kirjutamise eest hüvitist kolmandalt osapoolelt.
  • Arvustusi võidakse eemaldada järgnevatel juhtudel:
    • Kui üks või mitu tingimust ei ole täidetud või kui Euronicsil on selleks põhjendatud kahtlus.
    • Kui arvustus puudutab tooteteavet, mis oli ostmise ajal vale, kuid mida on hiljem parandatud.
    • Kui automaatne kontroll tuvastab, et tegu on bot'iga ja meil on põhjust arvata, et arvustus on võlts.
  • Negatiivne arvutus ei ole kunagi põhjus arvustuse tagasilükkamiseks või eemaldamiseks. Kui arvustus vastab tingimustele, kuvame seda ka meie veebis.
  • Euronics ise ei lisa toodetele arvustusi, ei manipuleeri tarbijate arvustustega ega sponseeri arvustuste sisu või muudel viisidel mõjuta nende sisu.

Kuidas arvustusi kogutakse ja kuvatakse?

  • Alates 01.10.2022 saavad kliendid kirjutada arvustusi ainult nendele toodetele, mille nad on Euronicsi kaudu ostnud. Nii saame olla kindlad, et ülevaated on asjakohased. Euronics kasutab tehnilisi vahendeid, mis piiravad teistel isikutel arvustuste lisamist.
  • Klient kinnitab hinnangu veebis vajutades nuppu "Edasi", peale mida avaneb võimalus toodet ka soovi korral enda nime alt kommenteerida. Vastasel juhul kommentaari ei avaldata ning nimi jääb anonüümseks.
  • Kõiki hinnanguid ning arvustusi kontrollitakse iga päev.
  • Arvutused kuvatakse kuupäevaga, millal arvustus jäeti.
  • Arvustusi ning hinnanguid ei saa peale kinnitamist ise enam muuta. Soovid, et kustutaksime teie arvustuse? Sellisel juhul võtke palun ühendust meie klienditeenindusega.
  • Kuvame arvustusi Balti riikide vaheliselt (euronics.ee, euronics.lv ning novastar.lt)

Euronics jätab endale õiguse tingimusi igal ajal muuta.